Repair Service and MaintenanceНие притежаваме повече от 20 години опит в поддръжката на ИТ оборудване. Нашият екип се състои от мотивирани, висококвалифицирани и сертифицирани специалисти. Ремонтният център работи спрямо изискванията на системата за управление на качеството.

Ние сме оторизиран IBM® и Lenovo® гаранционен и следгаранционен сервиз. Имаме богат опит в поддръжката на мрежи от фискални устройства с централизирано управление. Нашите специалисти са сертифицирани за интеграцията и сервизирането на фискални решения и фискални принтери на Datecs.

В търсене на пълна удовлетвореност на клиента, ние непрекъснато подобряваме качеството и разширяваме нашите услуги, повишаваме квалификацията и уменията на нашите служители, обновяваме и разширяваме необходимите сертификати.

За да отговорим на все по-нарастващите нужди и изисквания на клиентите, ние практикуваме гъвкав и приспособим подход към спецификата на всяко едно решение, предоставяйки персонализирани услуги и проекти.

Ние се стремим да гарантираме максимална непрекъсната работа на оборудването на клиента чрез предоставяне на удължено и разширено гаранционно и следгаранционно сервизно обслужване, както на територията на сервизния център, така и на място при клиента.

    Предлаганите варианти за разширено гараницонно обслужване в зависимост от нуждите на клиента са:

  • 9х5: 9 часа на ден, от понеделник до петък с изключение на почивни дни и национални празници;
  • 11х5: 11 часа на ден, от понеделник до петък с изключение на почивни дни и национални празници;
  • 24х7: 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината, което може да бъде удължено с време за реакция – 2 часа, 4 часа или на следващия работен ден (NBD), или време за отстраняване на проблема.

Ние можем да предложим конкретна комбинация от времеви обхват, време за реакция и време за да отстраняване на проблема спрямо изискванията на бизнеса на клиента.

    Ние също така предлагаме разширени услуги за поддръжка на софтуер и на продукти от водещи производители:

  • IBM® AIX®, IBM® PowerVM, IBM® PowerHA;
  • IBM® Tivoli® Storage Manager, IBM® Tivoli Monitoring, IBM® Tivoli® Productivity Center;
  • IBM® Lotus Domino; IBM® Lotus Notes, IBM® Lotus Sametime;
  • IBM® 4690 OS, IBM® Supermarket Application;
  • VMware ESX, VMware vCenter;
  • Linux и Microsoft OS.

Услуги по поддръжката се извършват на място при клиента или в сервизен център на Булмаг АД. Всички ремонти са регистрирани в база от данни, така че нашите клиенти винаги могат да бъдат информирани за предприетите действия.

Нашият екип е на ваше разположение за да помогне с всеки проблем, който може да се появи.